Home > Uncategorized > Ribut di Putrajaya

Ribut di Putrajaya

Tak sangka hujan lebat n kilat sabung menyabung tadi di sertai dengan ribut rupanya. Balik rumah tengok banyak pokok tumbang.. pastu macam bekas banjir coz sampah sarap melekat kat tayar kereta yang parking depan rumah jiran-jiran..

hmm kena berhati hati la.. pokok-pokok yang ditanam kat Putrajaya ni akar tak kuat la.. dah banyak kejadian pokok tumbang.. setakat hujan ribut skit skit pun pokok bleh tumbang.. bila hujan ribut kuat macam ni.. haa.. ambik.. skali 4 batang pokok tumbang.. ni baru jalan kat rumah kitaorang je.. tempat lain….

signature

Categories: Uncategorized
  1. azataq
    March 26, 2009 at 11:41 am

    uihh…ganasnya…mcm satu malapetaka bila amik gbr mcm ni….ruginya den x tgk aksi pokok tuh…

  1. September 29, 2009 at 5:38 am

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s