Home > Uncategorized > Hari Mengemas

Hari Mengemas

Well.. hari ni dok rumah sepanjang hari.. maka kegiatan hari ini ialah mengemas rumah. Adoi la.. habis gatal-gatal muka disebabkan habuk yang perlu di lap. Mop rantai dll. Tapi puas hati coz rumah dah kemas..

Esok.. aturcara mendobi carpet n bercucuk tanam pulak.. Seronok jugak tak kerja ni.. tapi I know that I cannot be a fulltime housewife. Setakat 2-3 hari dok rumah mengemas n lepak tgk TV oklah.. but after a while.. BOSAN giler.. dah start belajar nanti ok la gak.. coz kena study.. pastu balik keja..

Memang la kerja kat opis tu kengkadang menyiksa jiwa.. tapi .. ok la ada benda nak di buat.. dok rumah ni.. lepas mengemas, masak (kalau rajin la), basuh kain.. pastu tgk TV.. abih siaran dah tgk.. sampaikan citer wonderpets pun akak layan.

Anyway.. I’m enjoying my free life for the time being…

Oh ya..

Tahniah MOF coz dapat gak sijil 5S yang dikehendaki tu..

Thousands tahniah to Jush & Zett atas usaha yang bersungguh-sungguh (sampai tak pi Bali..) coz without your effort.. takkan dapat nyer BEA ngan MKD tu memenuhi tahap pensijilan yang dikehendaki. You guys are great..

Categories: Uncategorized
  1. July 2, 2009 at 1:58 am

    Pembetulan perkataan..mana ada org mop rantai??mop lantai daa..dihrp berhati-hati dimasa hadapan..BAHASA JIWA BANGSA..

  2. ans78
    July 2, 2009 at 9:37 pm

    Ala.. silap taip la.. tapi boleh apa nak mop rantai.. susun rantai banyak banyak pastu mop la.. hehehe

  3. ct
    July 2, 2009 at 11:25 pm

    kuikuikui…skali cekgu tegoq daaaa…….
    tu pelat cina tu…pasai tu jadi rantai…hahahahahahah

  4. asma
    July 3, 2009 at 1:00 pm

    ko kemas umah takde org nak sepah so bleh la buat jadual mengemas sebulan sekali sambil ko study nnt.. hehe..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s