Home > Uncategorized > Ramadhan tahun ini….

Ramadhan tahun ini….

Wah sedar tak sedar dah 12 hari kita berpuasa.. cepat sungguh masa berlalu.. Tahun ni puasa sama je macam tahun tahun lepas.. sejak bergelar isteri ni.. tiap tiap hari pun kena bangun sahur makan nasi. Sebelum fasa kawin ni.. aku bangun sahur.. makan kurma n minum susu je.

Kononnya boleh la kurus tapi kalau dah intake nasi 2 kali sehari waktu malam.. mananya nak kurus.. hehe takpe la harapnya baju yang dah siap lama sebelum posa tu masih boleh pakai.. sejak sambung study ni ya tuhan badan naik bersungguh-sungguh.. sebabnya.. sambil study.. mulut dok mengunyah..

Kepada semua rakan dah taulan.. dan sedara mara yang baca blog ni..

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI
MOHON MAAF ATAS  SALAH SILAP YANG SAYA LAKUKAN
SEMOGA SEMUA BERGEMBIRA DI BULAN RAMADHAN INI & MENYAMBUT RAYA DENGAN KELUARGA TERCINTA.

Categories: Uncategorized
  1. September 3, 2009 at 11:44 am

    babe, raya mana nih? KB ke Kampar?

  2. ans78
    September 3, 2009 at 8:36 pm

    Tahun ni giliran Kampar.. tapi katanya raya ke 3 nak balik KB.. korang turn KB kan? cuti sampai bila?

  3. azataq
    September 3, 2009 at 10:42 pm

    wah…byk nya cuti…kite org raya ke 3 dah blk kl….

  4. September 4, 2009 at 9:45 am

    yup KB . Owh, itu mcm nak gi meminang kan?

  5. ans78
    September 6, 2009 at 11:36 am

    takde kaitannya dgn aktiviti meminang tu.. tapi dah kebetulan kot.. tapikan.. macam malas je nak balik kedua-dua rumah.. double jam tu.. menambahkan tensi atas jalan je nanti

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s