Home > Hubby n Me > Bercuti ke Redang

Bercuti ke Redang

Dah nama pun bercuti semesterkan.. so  apa lagi.. pergi bercuti lah.. destinasi kali ni ke Pulau Redang bersama rakan rakan sepejabat suami terchenta.. bertolak ke KT pada 27 hb ala konvoi coz malam tu tumpang rumah Salwadi. The next morning berkumpul di jeti KT bersama kawan kawan yg baru sampai dgn bas. Then bertolak ke Redang.

berjalan menuju ke bot

sampai sana.. wow.. cantik nya pantai dia.. air sejernih jernih nya.. seronoknya. kami tinggal di redang lagoon ok la biliknya.. pergi bercuti dgn rakan rakan.. mana best lepak hotel mahal mahal..

ni la tajuk chalet / resort kami duduk tu

3hari 2 mlm kat sana aktivitinya.. snorkeling, main volley (kaum lelaki je la), sesi forografi, main gitar, lepak bawah pokok kelapa.. tgk bebudak ni main kad and mlm ke dua tu ada sesi bbq yang kena bakaq sendiri..memang best la. cumanya tiada aktiviti lain selain mandi laut n snorkeling.. nasib baik pantai memang indah la.. so ni antara gambar 2 kat sana.

cantik kan.. ni sunrise

ni pulak sunset.. semua boleh di lihat depan resort je

aktiviti membakar BBQ

lepas bakar.. apa lagi.. makan laa...

ahli rombongan yang gumbira menikmati makanan

bersedia utk snorkeling

jernihkan airnya.. n ikan ikan ni sangat jinak

snorkel

yeay!!!

About these ads
Categories: Hubby n Me
  1. arisy
    June 22, 2010 at 5:08 pm | #1

    ish, dengki la.. best nih! :)

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.