Home > Uncategorized > Bila nak insaf tah

Bila nak insaf tah

Aku tak tau apa nak jadi dgn manusia sorang ni. Jual reta parents sesuka hati coz nak berjoli. Pastu dapat kerja jadi penipu.

Punya la banyak peluang orang bagi tapi lansung tak insaf… Pastu boleh buat tak tahu macam nothing happen. Memang la ada minta maaf, tapi kalu manusia normal ni… Walaupun dah minta maaf kita masih ada perasaan malu sebab dah buat salah kat org… Tapi manusia sorang ni memang muka TEMBOK sebesar tembok besar china.

Kalau dah dasar penipu + pencuri yg bermuka tembok… Memang la tak insaf. Tadi kantoi masa nak menyelongkar hanbag aku. Geram betul aku.. Pastu dah kantoi aku marah boleh kata nak pinjam duit.. Hoi bangang!! Pinjam duit mintak la bukan selongkar beg org tu namanya mencuri!!
Dah la tu, lepas tu bukan nak mintak maaf tapi bleh buat tatau je buka tv tgk movie. Manusia macam ni pun ada dalam hidup aku ni….

Categories: Uncategorized
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

