Home > I,Myself n Me > Sudahlah…

Sudahlah…

hmm hari tu citer pasal prosedur IUI dan segala mcm penyakit yang berlaku selepas itu … so sekarang nak hapdate la yang sesungguhnya bukan rezeki kami lagi nak dapat baby.. Got my period today..

ekceli semalam lagi dah start bleeding tapi skit2 je org panggil spot gitu. then today everthing is confirm.. sedih? keciwa? marah? semua ada.

Truthfully I just lost hope.. dah tak nak sambung dah buat apa pun coz rasanya semuanya sia – sia je. lagipun duit pun dah habis riban riban dah.. cukuplah.. baik aku simpan duit tu pi round the world ke.. or pi mekah skali lagi..

ramai yang suruh aku sabar.. doa pada NYA untuk memberikan rezeki zuriat tu.. but honestly.. I’m not going to do it any more. Rasanya dah puas doa dah.. masa kat mekah hari tu pun everyday doa.. bukan aku tak percaya kuasa Allah.. tapi sebab aku percaya takdirNya lah aku dah tak mo dah.. sebab aku percaya bukan takdir aku nak ada zuriat sendiri..

tapi tu la.. incik suami pun sangatlah sedih kali ni. Dia mcm nak suruh sambung treatment tapi kekangan kewangan la pulak.. demi incik suami aku kata lah.. kalau nak teruskan takpe la.. kita buat personal loan.. dlm 20K lagi cukup lah kot.

dan aku siap mintak maaf kat dia sebab kekurangan aku, dia tak dapat nak ada zuriat sendiri. I even said to him.. ” do you want to marry someone else” bukan bagi keizinan ye.. coz dah kata dah sebelum tu “saya tak nak la awak kawin lain”

op coz la airmata mcm shin chan kan masa cakap tu.. tapi its not fair to him la kan kalau dia memang nak anak sendiri. nasib baik la dia geleng kepala je.. tapi tu lah.. harapnya geleng tu kini dan selamanya lah.. jangan lah kini je..

so sekarang ni aku dah malas nak pikir.. kalau incik suami kata pi sambung treatment aku sambung.. kalau tak seriusly I’ll do nothing. sombong?? bukan sombong tapi redha dlm keterpaksaan.😦

Categories: I,Myself n Me
  1. effizaazwani
    July 24, 2011 at 6:00 am

    Apa2 yg terbaik anis..janji be strong k..:-)

  2. Hj Mohd Fathi Bin Hj Abdul Rahman
    July 26, 2011 at 3:37 pm

    I sugest you ambil anak angkat je mana tahu kalau
    ada rezki ALLAH SWT bagi jangkit dapat anak sendiri
    pula.Bnyak orang jadi gitu gitu INSHAALLAH.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

