Home > Work > Mula bekerja

Mula bekerja

Ok start hari ni aku officially dah kembali bekerja.. a bit nervous coz dah 2 thn tak keja tetiba terus kena lari anak..

but as my boss said.. you bukan baru start keja.. so in 30 days you must be able tu RUN not jog..

oklah.. aku tak kesah sangatlah part keja ni.. tapi satu yang PALING aku tak suka dan sangatlah tak selesa is that I have to share a room with a guy.
Aku tau la kat situ masalah tak cukup bilik.. some people would even said at least hang ada bilik.. tapi HELLLLOOOOOO kot ye pun nak suruh aku share.. tak boleh ke dgn pompuan jugak..

kalau pun tak boleh sangat dah.. tak boleh ke letak partition so that ada la skit privacy nya.. sharing aku tahan lagi but.. no privacy arghhh saya sangat sangat sangat tidak suka.

aku tak paham.. depa dulu design bangunan tu tak pikir ke perjawatan yang ada.. pastu ruang tamu lapang gile nak buat apa.. pasang la wall boleh buat bilik.. agak tidak cerdik la depa ni.

Tapi tu la.. nak buat mcm mana kan.. dah kita ni pekerja je so buat buat tak nampak la mamat tu.. bukanlah mamat tu tak ok.. aku rasa ok je kot.. tapi tu la.. aku memang tak selesa.

pastu rasanya I have to bring my headphone la.. sebab dah tabiat aku dari dulu2 lagi tak suka keadaan sunyi sepi coz nanti aku ngantuk.. nak buka lagu dah share bilik karang ganggu la pulak.. tapi dari sepanjang hari aku dok ngantuk dan tak boleh fokus.. baik la aku cari alternatifkan..

tah la.. hopefully I’ll get something better in the future.. for the mean time.. bersabaq je la berbanyak..

SYMP

Categories: Work
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

