Home > Uncategorized > The 2WW ordeal

The 2WW ordeal

Tujuan buat entri ni sekadar ingatan dimasa depan. Dan mungkin yang membaca akan mendoakan agar impian saya termakbul.

2WW untuk yg tak de masalah fertility memang tak akan tahu apa 2WW ni. Its actually 2 weeks waiting… Yup 2 minggu yg sangat menyiksakan jiwa raga

2WW adalah masa kena tunggu selepas setiap prosedur samada iui atau ivf untuk tahu samada prosedur berjaya atau tidak.

I have another 1 week to go.. Huhuhu stressnya.. Sekarang ni hanya doa kepada ALLAH yang maha kuasa je mampu dilakukan (disamping makan ubat yg diberikan). Habis daya usaha dah dilaksanakan sebab saya tak nak jadi insan yg hanya berserah tanpa usaha.

Terkenang the last attempt.. Betapa hancur hati bila ianya tak berjaya.. Kali ni memang iols cuba utk mengurangkan tahap harapan dan terus berdoa semoga semuanya termakbul…

Semalam sampai tak boleh tidur sebab susah hati… Cuba utk tak terrlalu memikir but… Saya manusia biasa yang sangat berharap dan mengharap jadi walaupun memujuk hati agar jangan terlalu berfikir dan stress tapi tak mampu.. Sudahnya kepadaNYA ku berserah.

Ya ALLAH.. Kurniakanlah ku zuriat yang baik dan janganlah KAU tinggalkan aku bersendirian kerana sesungguhnya ENGAKAU lah sebaik baik pemberi keturunan.

P/s : kepada sesiapa yg baca, doakan semoga usaha saya berjaya.🙂

Categories: Uncategorized
  1. Effi
    March 19, 2013 at 10:38 am

    InsyaAllah Anis. Effi pun doakan sangat-sangat untuk Anis.

  2. ans78
    March 19, 2013 at 7:01 pm

    Thanks Effi🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s