Home > Uncategorized > Angin

Angin

Angin bayu membawa diriku…

Aigoo sangatlah parah bila angin dok berada dlm badan dan idak nyer mahu keluar2….

Muntah pun takat keluar angin je.. Sakit habis tekak…
Tak suka bila angin kuar melalui muntah.. Kalau setakat sendawa or kent*t je kan senang… Hmm

Wahai angin.. Pergilah kau ke tempat lain….

Categories: Uncategorized
  1. sapa kah lagi....
    April 4, 2013 at 8:40 pm

    sakitnya tekak…bykkan lah minum jus oren fresh tuk hilang kan angin…halia panas sgt kot…x sesuai…hohohohohoh

  2. ans78
    April 4, 2013 at 11:20 pm

    Oo jus oren pun boleh hilang angin ye.. Memang halia tak sesuai.. Tambah la dikala cuaca hangat mcm skrg ni..

  3. sapa kah lagi....
    April 5, 2013 at 12:21 pm

    tah..ai tulis ja….yg ai tau…benda masam2 ni mmg akan mengeluarkan asid yg akan menolak angin keluar…itu kepahaman ai je…sahih nya xtau…hohohohoho

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s